MK

onsdag 14. oktober 2015

The life of Even, the hipster

The life of Even, the hipster

Hei, mitt navn er Even, jeg er 22 år gammel og jeg kommer ifra Oslo, hvor jeg fortsatt bor. På fritiden min så liker jeg å være med kjæresten min eller å kjøre sent om kvelden i min flotte Mustang. Av og til så liker jeg også og se film, spesielt filmer med en kunstnerisk stil. The Graduate (1967) er nok min favoritt film. Musikk smaken min er veldig gammel dags, hører for det meste på Pink Floyd, Jim Hendrix og den slags. Jeg er en person som spiser mye sunt og prøver å holde meg selv sund. Jeg trener ikke, men jeg spiser sunnest mulig. Noe jeg drikker for mye av som ikke er så sundt, er kaffe. Jeg drikker kaffe hver eneste dag, det er bare noe jeg må. Jeg reiser ofte til Starbucks, og en stor del av pengene mine går dessverre til kaffe, må jeg innrømme. 

Akkurat nå så studerer jeg, fotografi faktisk, og jeg synes det passer min stil veldig godt. I det siste så har jeg stått opp ekstra tidlig om morningene, slik at jeg kan ta bilde av den flotte utsikten som jeg får ifra min leilighet i 12-etasje mitt i Oslo sentrum. Jeg jobber bare på en dagligvare butikk nå, pga at jeg studerer, så jeg tjener ikke så mye nå. Jeg tjener nok til å studere, som er det viktigaste. Jeg ønsker å reise til Barcelona når jeg får meg en jobb innen fotografi, slik at jeg har nok penger til å gjøre va jeg vil. Barcelona er en av drømme plassene for fotografene.

Jeg går for det meste med en skjorte, varierer va farge den er, og har en tynn genser uten hette over, som som regel er svart. Jeg går ofte med solbriller, som må vær svarte, har alltid Daniel Wellington klokken min med meg og har alltid på meg en svart, stram bukse. Alle mine elektroniske produkter er Apple, og jeg har tenkt å bruke en del av spare pengene mine på Apple-watchen.

Mange vil nok se på meg som en svært anderledes person en de fleste, men det tar jeg bare som et kompliment. Jeg er ikke en så stor fan av folk, liker å holde meg for meg selv. Den eneste personen som forstår meg, er kjærasten min, jeg elsker henne veldig høgt. 

Så ja, nå vet dere litt om meg; hva jeg gjør med mitt fantastiske liv, hva jeg liker og hva slags ting jeg liker å gå med


Lots of love and peace out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar