MK

søndag 8. november 2015

Nærvær

Hvert år arrangerer Vågen vgs forestilling til inntekt for byprestenes arbeid blant rusavhengige i Sandnes. Forestillingen kalles NÆRVÆR og vises i Sandnes kulturhus 15. og 16. desember. Vi på MK. VG1 bidrar med en bildeserie over temaet NÆRVÆR. Et utvalg av bildeseriene/ innleste sitater vil bli redigert sammen og vist under forestillingene.

Jeg skal formulere en setning som beskriver hva å bry seg er for meg. Jeg skal formulere setningen på to måter og i tillegg lese inn i lydstudio. Jeg må finne et motiv eller iscenesett en situasjon som tydelig visualiserer denne setningen. Jeg skal lage en bildeserie på 2-6 bilder, og fra det ene bildet til det andre skal det ha skjedd en utvikling. Målet er at bildeserien skal formidle/forsterke budskapet i setningen min.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar